Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Ιδρώνοντας…


   Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τον εαυτό μου.
Άρχισα να γυμνάζομαι κάτι που εδώ και ενάμισι χρόνο το είχα παραμελήσει.
Χθες μου χτύπησε το καμπανάκι!
Όχι, δεν είναι που οι προνοητικές γυναίκες πρέπει από τώρα να φροντίζουν για το πώς θα φαίνεται η θεϊκή κορμάρα τους όταν αποκαλυφθεί στην παραλία…
Είναι που κάνανε συντήρηση στο ασανσέρ την ώρα που γύριζα φορτωμένη και ανέβηκα στον 5ο με τα πόδια…
Κάτι έγινε… το ‘μηχάνημα’ κώλωσε, εκεί κάπου στον τέταρτο άρχισε να βγάζει ατμούς…
Ντροπή!
Να το πάθω εγώ αυτό!
Εγώ που ήμουν πλεϋμεηκερ στις δυο τελευταίες χρονιές στο λύκειο…

Έχω την τύχη να μένω απέναντι από πλατεία που υπάρχουν 2 γήπεδα μπάσκετ συνεχόμενα και κάθε πρωί κάποιοι κάνουν την γυμναστική τους.
‘πρέπει να κατέβω κι εγώ’ έλεγα κι όλο το ανέβαλα…
Βάλε και που έχω βαλθεί να γίνω καλή μαγείρισσα…
Βάλε και κάτι ποτάκια απ’ εδώ κι απ’ εκεί
Βάλε και μια φοβερή σοκολατόπιτα που έφτιαξα αυτή την βδομάδα…
(όχι, δεν την έφαγα μόνη μου…)
Βάλε και που με την εξεταστική έχω φυτρώσει στην καρέκλα και στον καναπέ.
Βάλε και που τα 4-5 τσιγάρα που κάπνιζα έχουν γίνει 10 (και … )
Άσε, μη βάλω άλλα, θα αγχωθώ…

Έτσι σήμερα 7 το πρωί ήμουν στο γήπεδο κι έκανα προθέρμανση και μετά 30  γύρους στο ρελαντί.
Ο καιρός μουντός, ψυχρός, τέλειος για τέτοια…
Ζορίστηκα αλλά είχα πεισμώσει.
Άσε που γνωρίζεις κόσμο…
Ήρθαν και 2 νεαροί μαζί με τα σκυλιά τους που τους βλέπω τακτικά από το μπαλκόνι μου…
Ο ένας πολύ συμπαθής, θα μάθω περισσότερα και θα τον συστήσω στην φίλη μου την Λένα (να μην ξεχνάμε και τις ελεύθερες φίλες μας- στο πάρτυ δε της έκατσε τίποτα- αν και φοβάται τα σκυλιά, αμάν πια κι αυτή… όλο δυσκολίες, πολύ το ψειρίζει…)
Ήρθε και η Άριαν, μαθήτρια της 3ης λυκείου, - ‘σε είδα και πήρα θάρρος να έρθω..’ μου είπε, ντρεπόταν να κατέβει μόνη της…
Ήταν κι ένα ζευγάρι Ινδοί, μεσήλικες, αυτός με φαρδύ παντελόνι και πουκαμίσα κι αυτή με αυτά τα πολύχρωμα που τυλίγονται, κάπως τα λένε…
Αυτοί δεν τρέχανε, κάνανε τους γύρους με γρήγορο βηματισμό…

Γύρισα σπίτι, έκανα μπάνιο κι αισθάνθηκα πολύ καλύτερα…

14 σχόλια:

  1. a kai ego xekinisa gimnastiki auti tin evdomada!!! kai einai teleia!!!! :) kali evdomada!!! :) kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ αναρωτιέμαι αν θα έβγαζα 3 γύρους... όχι 30!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. K egw ksekinhsa gymnastikh ton teleytaio mhna..pilates basika..alla thelw na kanw k kana 2 fores thn bdomada jogging!
    Pragmatika aisthanesai teleia meta thn gymnastikh..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπράβο ρε κοπελιά. χαρά στο κουράγιο σου. ήθελα να ήξερα τι θα έκανες αν έμενες στον όγδοο όπως εγώ και είχες χαλασμένο ασανσέρ έξι μήνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο να γυμνάζεσαι πρωί. Σου παρουσιάζω τους 10 λόγους και αν είσαι πρωινός τύπος, θα έχεις πιο γρήγορα αποτελέσματα.
    10. Θα είσαι πιο συνεπείς
    9. Δεν θα περιμένεις (όλοι εκνευριζόμαστε όταν έχει πολύ κόσμο)
    8. Η κίνηση ενεργοποιεί το μεταβολισμό
    7. Δίνει ενέργεια
    6. Καθαρίζει το μυαλό
    5. Ρυθμίζει την όρεξή σου
    4. Αυξάνει τη διανοητική αντίληψη
    3. Αυξάνει την πειθαρχία
    2. Θα κοιμάσαι καλύτερα
    1. Βελτιώνει την διατροφή
    Φιλιά πολλά. Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πω πω μην λες τέτοια. πρέπει να αρχίσω γυμναστική και η μόνη ώρα που έχω ελεύθερη είναι η ώρα 9 το βράδυ. αλλά πρέπει, ούφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μόνο που το διάβασα κουράστηκα. Μπράβο αντοχές. Μέσα στην εξεταστική άρχισες και τρέξιμο; Τι να πώ, μπράβο! Α, και θέλω την συνταγή της σοκολατόπιτας... Χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα οόλο να ξεκινάω το γυμναστήριο και μετά απο 1-2 μήνες πάπαλα! Η αλήθεια είναι οτι δικαίως γίνεται αυτό γιατί δεν υπάρχει ιδιαίτερο κίνητρο. Εεε αν δεν υπάρχει και λίγο παίχνίδι, λίγη ευγενής άμιλλα, τι να το κάνεις το κοπάνισμα στα γυμναστήρια! Πάμε για κυνηγητό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. The blog is very good!
    Congratulations!
    http://nelsonsouzza.blogspot.com
    Saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάνε κανέναν κοιλιακό και για μας ρε φιλενάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαχαχα.. Μπράβο φιλενάδα. Τέτοιες μαλακίες έχω να διαβάσω από το "Η άλλη μου μαμά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπράβο βρε κορίτσι! ααχ τόσο καιρό το λέω και δεν το κάνω...πρέπει πρέπει πρέπει!!! καλή σου αρχή...και καλά χιλιόμετρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή