Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Cine week

Κινηματογραφικός απολογισμός εβδομάδας: τρεις ταινίες σε 5 μέρες
Καμιά δεν ήταν για πέταμα αλλά…

True Grit
Εδώ πάτησα πόδι, ‘θέλω να δω την καινούργια ταινία των Κοέν’, και έσουρα μαζί άλλους τρεις που δεν είχαν όρεξη να δουν ταινία αλλά για τσίπουρα.
Πέρυσι είδα πρώτη φορά ταινία τους και κόλλησα, έκατσα κι είδα τις περισσότερες από τις ταινίες των Κοέν.
Οι τύποι, στα καλύτερα τους, κάνουν αριστουργήματα και στα χειρότερα τους είναι αρκετά καλοί, ποτέ αδιάφοροι…
Αυτό το φιλμ δεν ήταν από τα καλά τους…
Ακόμα ψάχνω να βρω γιατί μ’αρέσει ο Τζεφ Μπριτζες, σαν άνδρας δεν… αλλά από τότε που είδα τον Λέμπόφκι τον θεωρώ εγγύηση για το φιλμ.

Συμπέρασμα από την ιστορία της ταινίας :
Αν είσαι πολύ πεισματάρα, ναι μεν θα κάνεις αυτό που θες, αλλά κινδυνεύεις να μείνεις γεροντοκόρη και μ΄ένα χέρι λιγότερο.

Black Swan
Αν θες πολύ να δεις μια ταινία, μην περιμένεις να βρεις παρέα γιατί μπορεί και να μην την δεις τελικά, απλώς πας μόνη σου!
Ο τύπος,Darren Aronofsky,είναι άρρωστος, πολύ άρρωστος… αλλά καλός, πολύ καλός!
Ενδείκνυται για ψυχοντάουν περιόδους της ζωής σου, βγαίνεις από την αίθουσα προβολής, πας στις τουαλέτες, κόβεις τις φλέβες σου και το φχαριστιεσαι!!!
Ταυτίσθηκα με την Ν. Πόρτμαν, τρομερό σπασικλάκι (σαν και μένα) για τον Βίνσεντ δε το συζητω, άνδρας με Α κεφαλαίο, κι άλλη εγγύηση για μια ταινία, υπέροχος…

Συμπέρασμα από την ιστορία της ταινίας :
Αν είσαι πολύ πεισματάρα κινδυνεύεις να βγάλεις φτερά στην πλάτη, να έχεις λεσβιακές και άλλες φαντασιώσεις και την στιγμή του θριάμβου σου να καταλήξεις με μια τρύπα ναααά στο στομάχι!!!

No Strings Attached
Εδώ συμφωνείς και πας με τις φίλες σου, δεν συναντάς σοβαρές αντιρρήσεις, το θέμα είναι γαργαλιστικό…
Δεύτερη ταινία με την φατσούλα της Πόρτμαν
Κι αν ακριβώς την προηγούμενη έχεις δει τον Κύκνο κάπως δυσκολεύεσαι να προσαρμοστείς…
Αν πας γυναικοπαρέα περνάς ευχάριστα, όχι γιατί ‘λέει’ το μούβι αλλά έχεις την ευκαιρία να σχολιάζεις και να θάβεις τα διάφορα του γίνονται στην οθόνη…
Περισσότερο διασκεδάσαμε μεταξύ μας παρά με την ταινία, ευτυχώς δεν είχε κόσμο αν και 2 φορές μας φώναξαν ‘Σςςςς!!!’

Συμπέρασμα από την ιστορία της ταινίας :
Αν είσαι πεισματάρα και απόλυτη σε ερωτοσεξουαλικά θέματα κινδυνεύεις στο τέλος να γίνεις ρεζίλι κάνοντας τ’ ακριβώς αντίθετα και να κρύβεσαι πίσω από θάμνους παρακολουθώντας με ποιά τραβιέται το αντικείμενο του πόθου σου!!


9 σχόλια:

  1. To "αθηνόραμα" χάνει ένα ταλεντάκι νομίζω...
    Black swan και ξανά black swan, μου έχουν φάει όλοι τ'αυτιά, πλυση εγκεφάλου κανονική έχω υποστεί...
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έδωσες ιδέα τώρα να δώ το τρίτο.
    Ωραία ! χιχιχι
    Το B.S. καλή ταινία αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας, ίσως επειδή είχα ακούσει όλες αυτές τις κριτικές νωρίτερα.
    Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα αναγραφόμενα σου πιστεύω πως η δεύτερη ταινία άξιζε πιο πολύ.
    Λοιπόν "Black Swan".
    Θα την δω με την πρώτη ευκαιρία.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3 ταινιες σε 5 μερες?
    Nice!!
    Μονο την δευτερη εχω δει..μου αρεσαν πολυ οι ερμηνειες η η ατμοσφαιρα..δεν μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα κ παααρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την τελευταία την εχω κι εγω στα άμεσα υπόψην μου!

    Άντε βρε...και 12 σε 3 μέρες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω δει τις δυο πρώτες αλλά σπίτι και όχι σινεμά, νομίζω πως άμα πήγαινα σινεμά θα ζητούσα τα λεφτά μου πίσω, ειδικά το black swan το περίμενα πολύ διαφορετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπον, 3 στις 4 δεν τις εχω δει..Και πως να το κανω εδω στην ξενητια.Μόνο κατεβάζουμε.Λοιπόν το Black Swan που το είδα, γάμαγε.Θα προτιμούσα να το είχα δει στο σινεμα σαφώς, αλλα οκ.Ας μην τα θέλω κι όλα δικά μου. True Grit ειναι στανταρ η επόμενη που θα δω γιατι αγαπάμε κοεν.Αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στα 2 πρωτα σηκωνει αντιχειρα
    στο τελευταιο σηκωνω και τα αλλα τεσσερα χαχαχαχαχ
    πλακα κανω αλλα τι το θελες και συ αυτο το χαζοblockbuster

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχω δει καμια απο τις τρεις, καποια στιγμη θα τις δω.
    Το'χεις με τις περιγραφες, το ξες? ;)
    Καλησπερες! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή