Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Ελληνική ταινία στην 5αδα των Όσκαρ !!

   Για τον «Κυνόδοντα» πρόκειται.
Και δεν τον έχω δει ακόμα .
Άκουγα διάφορα την περασμένη χρόνια γι αυτή την  ταινία, αντιφατικά τα περισσότερα, λίγο και η αμέλεια, λίγο και άσε για άλλη μέρα… κατέληξα να μην την δω…
Τέλος πάντων, μπράβο στην ταινία… θα την πάρω από το βίντεο κλαμπ
Εδώ περισσότερα για τα Όσκαρ


Κατά τα άλλα βλέπουμε στον κατάλογο τον υπέροχο Colin Firth στην ‘έτσι κι έτσι’ ταινία που έκανε τον τραυλό βασιλιά και την  αδυναμία μου Nicole Kidman που τα τελευταία χρόνια έχει βαλθεί να κάνει την μούρη της κιμά με τα λίφτινγκ (κρίμα..)
Από τον κατάλογο με τις καλύτερες ταινίες έχω δει μόνο το The King's Speech, εχω γραψει : http://denxeroun.blogspot.com/2010/12/kings-speech.html και το Inception που δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα, ούτε και προσπάθησα και πολύ αλλά λίγο στο εξυπνακίστικο μου έκανε και δεν μ’ αρέσουν αυτά… 

4 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για τον Colin Firth και μακάρι να τον πάρει, το όσκαρ.
    Ναι, η Nicole Kidman έχει γίνει σαν ζόμπι με τα λίφτινγκ που έκανε....
    Και ΜΠΡΆΒΟ στους ελληνές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Inception είναι πολύ καλό κακώς το πήρες με κακό μάτι!
    Ο Κυνόδοντας είναι πολύ καλό αλλά δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Inception μου άρεσε πολύ & είναι πολύ καλό έργο αρκεί να προσέχεις & να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένη στην εξέλιξη της ταινίας!!

    Για τον "Κυνόδοντα" δεν έχω ακόμα άποψη!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά το inception είναι πάρα πολύ καλό, ο κυνόδοντας είναι αρκετά σκληρή ταινία μια μικρή μικρογραφία της κοινωνίας μας για γερά νεύρα ,αξίζει να την δεις αλλά πρέπει να προσέχεις πολύ ώστε να πιάσεις όλο το νόημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή