Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Happy Birthday!! (κι άλλες μουσικές.)

Σήμερα ο πατέρας μου έκλεισε τα 51 του χρόνια
Κι εγώ, σαν γνήσιο κορίτσι του μπαμπά, του τηλεφώνησα 6.30 το πρωί για να είμαι η πρώτη που θα του ευχηθεί.

Το πρώτο που άκουσε μόλις σήκωσε το τηλέφωνο ήταν αυτό:



- Χρόνια πολλά πατέρα, συνέχισα, άντε, μισό αιώνα + ένα… και στα 100 να σε ξυπνήσω με κάτι ανάλογο!!
- από πού να με ξυπνήσεις στα 100; … από τον τάφο; (το έχει το black του, αν και νυσταγμένος, ο daddy)
- κάτι θα βρω που θ΄ ανασταίνει νεκρούς…!!
Κάτι τέτοια λέγαμε πρωί πρωί, μέρα γενέθλιων…

Βέβαια δεν θα τον ξύπνησε αυτό που του έβαλα ν΄ ακούσει αλλά το ring tone του κινητού του όπου έχει το αγαπημένο του τραγούδι από τον αγαπημένο του καλλιτέχνη
Το βάζω εδώ σε λάιβ εκτέλεση προς τιμήν του μπαμπά:
Ο ωλ τάιμ κλάσικ και respect από ροκάδες και μεταλάδες
Rory Gallagher και Moonchild  



Κι επειδή ο μπαμπάς είναι λίγο κολλημένος με τα παλιά (πιστεύει ότι οι τελευταίοι ροκάδες ήταν οι Νιρβάνα) φροντίζω και για την μουσική του ενημέρωση.
Για δώρο του έστειλα και 3 βίντεο που ανακάλυψα πρόσφατα:

1.
Black Rebel Motorcycle Club/ Beat the Devil's Tattoo
Υπνωτικό κι εθιστικο κομμάτι και λίγο στην καλή  παράδοση του ‘κόβω φλέβες και μ΄αρέσει ’



2.
     The Black Keys /Tighten Up
Δυο ωραίοι τυπαδες κι ένα γουστόζικο βίντεο


3.
     ELUVEITIE - Thousandfold
Είδες η Ελβετία τι βγάζει; 


34 σχόλια:

  1. Xρονια του πολλα,να τον χαιρεσαι!
    Θα ειναι ωραιο να εχεις πατερα ροκα,εγω οταν αποπειραθηκα πιτσιρικας να βαλω στον δικο μου να ακουσει iron maiden,εισεπραξα ενα βλεμμα συγκεκαλυμμενης απογνωσης,χαχα!

    ΥΓ Το ροκ οντως μας αφησε χρονους εκει στις αρχες των 90's,ομως δεν σηματοδοτησαν το τελος του οι nirvana,αλλα το δευτερο μεγαλυτερο ροκ γκρουπ ολων των εποχων,οι guns n roses!

    Xαιρετω,athens girl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι. Κι ας είμαι πιο κοντά σ εσένα ηλικιακά, παρά σ' αυτόν, θα συμφωνήσω μαζί του όσον αφορα τη μουσική. Μετά τους Nirvana εξαιρέσεις μονο κι αυτές λίγες. Και ναι, έχει απόλυτο δικιο η Celin, GnR rule!!!
    Όπως και να 'χει, ο μπαμπάς είναι σούπερ, στο ειχα ξαναπεί και τότε που έλεγες για τις μπαρότσαρκες στα Εξάρχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...χρόνια πολλά στον πατέρα σου, ωραίες μουσικές επιλογές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lali,χαιρομαι πολυ που συμφωνουμε για τη γκρουπαρα τους gnr,μονο μια διορθωση:ειμαι αντρας!
    Δε τρεχει τιποτα,συχνα γινεται αυτο λογω του nickname,δεν ειναι γυναικειο το celin,ειναι απο τον συγγραφεα celine,διχως το e στο τελος.
    Χαιρετω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι και μετά τους NIRVANA λίγες εξαιρέσεις παιδιά; Όλη η neopsych, stoner, doom, vintage heavy φάση είναι πιο ζωντανή από ποτέ. Απλώς ψάχτε υπόγεια!

    Και για τον μπαμπά σου, ένας σχεδόν συνομίληκος του στέλνει κάτι νέο που θα τον στείλει σίγουρα για τσαϊ...

    http://www.youtube.com/watch?v=OmsXYwrZxV8

    και ένα ελληνικό (στο οποίο παίζει και ο υποφαινόμενος):

    http://www.youtube.com/watch?v=OPjOR7Y5Vng

    It's only pure fucking rock 'n' roll that matters! Να σου ζήσει ο ροκάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονιά πολλά στο μπαμπά σου. Τον ξύπνησες στης 6 και 30, ο καημένος.
    Άλλα γέλασα πολλή με το άρθρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρονια του πολλα να τον χαιρεσαι....σκεφτηκες μηπως κατι τετοιο?
    http://www.youtube.com/watch?v=M1d8Kv_RSQc
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. oops, sorry Celin, μ' έσωσαν οι Guns μάλλον, ε..; χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να τα 1000σει ο μπαμπας σου
    και σε σενα αφιερωνω αυτο http://www.i-diadromi.com/2011/01/blog-post_7761.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα 100στήσει ο μπαμπάς κοίτα σύμπτωση την ίδια μέρα με τον άντρα μου.
    Υπέροχη πρωινή έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά να σου ζήσει για να τον χαίρεσαι!!!!!
    Και αφιέρωσέ του αυτό :http://www.youtube.com/watch?v=BFuIc2sRFxs&feature=related
    Χρόνια πολλά metal daddy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας,
    τα βιντεάκια που αφιερώσατε εστάλησαν ήδη στον ντάντυ,
    φυσικά και R’n’R ζει ακόμα και δεν τελείωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aυτη ειναι η γνωμη μου για τη τελευταια 2ετια στη ποπ και ροκ μουσικη
    http://celinathens.blogspot.com/2010/12/2009-2010.html

    Athens girl και spacefreak,προφανως και ειμαι υπερβολικος οταν ανακοινωνω τον θανατο της ροκ,
    ισως η ροκ δε πεθαινει ποτε αλλα εμεις ειμαστε που μεγαλωνουμε,
    παντως στη μεταλ σκηνη ας πουμε εχω πολυ καιρο να ακουσω κατι της προκοπης,
    (μονο το τελευταιο των maiden και των wasp μου αρεσε),
    για αυτο και το χω ριξει εδω σε διαφορετικα ακουσματα,και oi editors ειναι πολυ καλοι,οι muse,anathema,linkin park

    αλλα αυτοι δεν εχουν σχεση με το παλιο καλο hard rock που μεγαλωσα,με gnr,με skid row,με bonjovi,great white,

    και που να παω και πιο πισω,αστα να πανε,kiss,purple,zeppelin,sabbath,priest,ac/dc.

    Aν συγκρινεις τωρινες κυκλοφοριες με τα 70's.80's,ακομα κ τα 90's,δε σε πιανει μελαγχολια;

    Βγαλαν δισκο οι Θεοι,η μαλλον καλυτερα ο axl rose μονος του,κ νομιζω οτι τετοιος δισκος δεν εχει βγει τα τελευταια 5 χρονια.
    Και δεν ειμαι κανας σκληροπυρηνας,αντιθετως και mcr θα ακουσω,και trip hop και brit pop kai ο,τι θελεις.

    Τελοσπαντων,ας σταματησω να φλυαρομοιρολογω για τη ροκ,αλλωστε,οσο υπαρχουν κιθαρες και πιτσιρικαδες που θα σολαρουν,παντα θα υπαρχει και η ροκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι θερμότερες ευχές μου για υγεία, αγάπη, υπομονή & αισιδοξία!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Sorry Celin, δεν θα συμφωνήσω. Αυτή είναι ίσως η MAINSTREAM rock 2ετία. Ίσως μόνο το ANATHEMA θα μπορούσα να δεχτώ ως αξιοπρεπές, αν και λίγο αν το συγκρίνεις με τη νέα progressive σκηνή (HYPNOS 69, GLASS HAMMER και τους δικούς μας CICCADA).

    Για μένα που παρακολουθώ τα δρώμενα από τα 70ies, πάντα το καλό πράγμα συνέβαινε στα υπόγεια. Απλώς στα 60ιies & 70ies, οι mainstream δισκογραφικές είχαν "αυτί". Από τα 90ies και δώθε την "τελείωσαν" τη μουσική. Και τα 10ς είναι αξιόλογα. Όχι σε ό,τι φτάνει στο αυτί, αφού ράδιο, περιοδικά και πολυεθνικές είναι τελειωμένα εδώ και 15 χρόνια, αλλά σε όσα ψήνουν οι "μυημένοι".

    Το δικό μου top 10, playlist για το 2010.

    ARC OF ASCENT -Circle of the sun
    BODY -All the waters of the earth turn to blood
    ELECTRIC ORANGE -Krautrock from hell
    FURSAXA -Mycorrhizae realm
    HYPNOS 69 -Legacy
    LISA O PIU -Behind the bend
    MASTER MUSICIANS OF BUKKAKE -Totem two
    SABBATH ASSEMBLY -Restored to one
    THIRD EYE FOUNDATION -The dark
    UFOMAMMUT -Eve

    ΥΓ. Και μεταξύ μας, το AOR των B. Jovi, Skid Row, Great White, όσο ευχάριστο και αν ακούγονταν ποτέ δεν ήταν rock, πόσο περισσότερο hard...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. sas perimenw olous
    http://objetsdusoleil.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Celin & Spacefreak:
    Δεν μου φτάνει η εξεταστική αλλά μου βάλατε κι εσείς πολύ υλικό για μελέτη :)

    Vangel Greko
    Νασαι καλά, ευχαριστώ για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να τον χαίρεσαι το μπαμπά σου να ναι πάντα καλά και να ακούει πάντα ροκιές /m/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τον χαίρεσαι τον πατέρα σου κοριτσάκι μου. Να τον αγαπάς, να τον τιμάς και να τον σέβεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nα τα χιλιάσει ο μπαμπά σου και να τον χαίρεσαι!

    Θυμάμαι τι σοκ είχα πάθει όταν "έβγαινα" με μια μικρή και κάποια μέρα μου λέει "σήμερα ο ντάντυ έχει γενέθλια!"
    "Και τα πόσα κλείνει καλό μου;"
    "Τα σαράντα"

    Κάποια ήττα την έπαθα, γιατί ο "ντάντυ της" ήταν μικρότερος από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωχ ωχ. Κάτι τέτοιες συζητήσεις δεν τελειώνουν ποτέ (spacefreak vs celin), τουλάχιστον κόσμια. Στα νιάτα μου τέτοια (μουσική) άκουγα και (λόγια τέτοια)έλεγα και εγώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Na agiasei to stoma tou!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=E231f5i5u4k&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να χαίρεσαι τον μπαμπούκο σου και να τον κάνεις πάντα να σε καμαρώνει και να χαμογελάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. spacefreak,ακουσα απο τις προτασεις σου hypnos 69,body,ark of ascent,lisa o piu,
    θα ακουσω και τα υπολοιπα οταν μπορεσω γιατι προφανως δε γινεται να απορριψεις η να αποδεχτεις κατι πριν το ακουσεις,
    υποθετω οτι κ εσυ τα τραγουδια της λιστας μου που δεν αποδεχτηκες,τα εχεις ακουσει.

    Πολυ καλοι μου φανηκαν οι hypnos 69,τα υπολοιπα δε με ενθουσιασαν αν και οι lisa o piu φαινονται γκρουπ που κ με αυτο αξιζει να σχοληθεις.
    Κοιταξε,οσον αφορα το mainstrem,εξαρταται τι εννοεις εσυ mainstream.H LADY GAGA ναι,ειναι mainstream,
    mcr,sivert hoyem,κ αυτοι ειναι mainstream,
    αλλα δε μπορεις να λες mainstream τους editors η τους the big pink ουτε καν τους muse,
    οι παραπανω που βρισκονται στη λιστα μου ειναι γκρουπαρες που βγαλανε δισκαρες.
    Εκτος αν τους τσουβαλιασουμε ως εμπορικη μουσικη ολους και ξεμπερδεψαμε,αλλα μετα τι θα μας μεινει;
    Ο,τι αποκαλειται πειραματικη underground μουσικη,κατα το 90% δεν ακουγεται παρα μονο αν εισαι κατω των 25.
    Κ εγω οταν ημουν πιτσιρικας ακουγα μεχρι cradle of filth και tartaros(Eλληνικο black metal!)

    Τωρα στα 30,η αληθεια ειναι πως τα ακουσματα μου ειναι οντως πιο light,αλλα δεν τα θεωρω λιγοτερο ψαγμενα,πχ τους ξερεις τους archive;τους glasvegas;τους the horrors;τους the tea party;τους uncle;τους jesus and mary chain;
    Λογικα θα τους ξερεις γιατι ψιλογνωστοι ειναι ολοι τους,αλλα αν καποιο γκρουπ απο τα προαναφερθεντα σου διαφευγει,ψαξτο οταν μπορεις και δε θα χασεις.Αυτα εγω θεωρω καλη μουσικη που εχει βγει τη τελευταια δεκαετια,πλην των τελευταιων που ειναι παλιοι αλλα εγω τους εμαθα μετα το 05.

    Δε τελειωνει η συζητηση για τη μουσικη
    (κ οταν τελειωσει jazzman γιατι να μη τελειωσει κοσμια;Σιγα μη κατσω να τσακωθω εγω με τον spacefreak αν αντιπαθει τον bon jovi,δικαιωμα του!!)
    Εγω τη λατρευω τη μουσικη,εχω δαπανησει χιλιαδες ευρω (που δε μου περισσευαν κιολας)για εκατονταδες cd και κασετες,μπορω να μιλαω επι ωρες για γκρουπ που λατρευω η αντιπαθω!
    Αλλα ηδη ειπα πολλα,εχει κ η athens girl εξεταστικη,και μαλλον την επρηξα:)

    ΥΓ Ο πρωτος των skid row ναι,aor-ιζε,ο δευτερος ηταν καθαρο hard rock-heavy metal,εδω κανεις λαθος(αλλο αν δε σου αρεσουν!Ακου αυτο εδω
    http://www.youtube.com/watch?v=n8_rq7bhbkQ
    η αυτο εδω
    http://www.youtube.com/watch?v=dqtGBpNYo9U
    καμια σχεση με aor,aor ηταν οι bon jovi των 80's η οι europe.
    Eπισης οι great white δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ me aor.Αυτοι παιζαν slease-hard rock αλα zeppelin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν θ' απαντούσα αν δεν πέταγες τον αφορισμό του "Ο,τι αποκαλειται πειραματικη underground μουσικη,κατα το 90% δεν ακουγεται παρα μονο αν εισαι κατω των 25". Θα καταχραστώ τη φιλοξενία της A.G., για την ατελείωτη αυτή κουβέντα, αλλά 35+ χρόνια που ασχολούμαι (και ως modus vivendi) με το rock'n'roll τη jazz και το experimental (ναι, είμαι κοντά στην ηλικία του πατέρα της, άρα είχα την τύχη να παρακολουθήσω τα μουσικά ρεύματα εν τη γεννέση τους), ένα πράγμα μου έμαθαν.

    Πως ό,τι ότι καλύτερο βγήκε σε αυτή τη μουσική διαχρονικά, είναι αυτό που παίζεται΄(και κατά συνέπεια ακούγεται) από ηλικίες από 16-30. Μετά, απλώς αναπαράγεται. Οπότε και εμείς ως ακροατές που έχουμε αυτή τη πρέζα στο αίμα μας, είμαστε (ευτυχώς) καταδικασμένοι στην αέναο κηνύγι του νέου αίματος.

    Τώρα σε όσα μου λες, σε αρκετά ονόματα συμφωνώ σε άλλα όχι (βλέπε υπερεκτιμημένη περίπτωση ARCHIVE ή MUSE). Θα σταθώ όμως στη περίπωση των JESUS & MARY CHAIN, που είναι κατάφωρη περίπτωση group που κάηκε νωρίς από το hype του mainstream μουσικού τύπου (Ν.Μ.Ε. κλπ), μετά από την αριστουργηματική σπουδή πάνω στους VELVET UNDERGROUND που ήταν το "Psychocandy". Τi είναι ένα group με ένα κλασσικό αριστούργημα και πέντε μετριότητες; Για μέρνα one-hit wonders και όχι άξιο λόγου group με διάρκεια (σαν τους συνομήλικούς τους CURRENT 93). Όπως επίσης και ότι οι "παράγοντες" (βλέπε M.F.N.) φτιάχνουν τσιχλόφουσκες (όρα CRADLE OF FILTH) και τις πλασσάρουν στα πιτσιρίκια ως "the real thing" (που όταν μιλάμε για black metal είναι οι MAYHEM, DARKTHRONE κλπ). ?και τους ακούω ευχαρίστως και στα 50..

    Τελειώνω εδώ, γιατί θα κουβεντιάζουμε ώρες σε ξένο αχυρώνα. Έχεις δίκιο για τους Great White, "κυριλέ" heavy ναι, AOR όχι. Λάθος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να χαιρεσαι τον πατερουλη σου...μακαρι να ζουσε κι ο δικος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα και απο εδώ..Να χαίρεσαι τον πατέρα σου!Να τα χιλλιάσει.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kalhmera kalh ebdomada...
    xronia toy polla ..na ton xerese.
    na ta ekatosthsei k na einai panta konta soy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν και λίγο καθυστερημένα
    Να τον χαίρεσαι τον πατέρα σου
    Και με τη δικιά μου σειρά να του αφιερώσω και εγώ ένα τραγούδι από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα
    http://www.youtube.com/user/officialplacebo?blend=1&ob=4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέλειο ποστ. Καθυστερημένα Χρόνια πολλά για τον μπαμπά σου.Δεν θα διαφωνήσω με το σχόλιο του πατέρα σου για τους Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μου αρέσουν οι rock μπαμπάδες που έχουν rock κόρες.. Χρόνια Πολλά - έστω και κατόπιν εορτής.. :)

    Τα βιντεάκια σου τα σπάνε.. Καλά για το Moonchild δεν το συζητώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ευχαριστώ όλους για τις ευχές αλλά και τις μουσικουλες που μου στειλατε, τις ακουω όλες τις έστειλα και στον ντάντυ, (δεν του είπα πως τις βρήκα…:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Rory Gallagher Moonchild
    Το #1 αγαπημένο μου τραγούδι ever.
    Μπράβο σου και μπράβο στον μπαμπά σου!
    Ρώτησέ τον αν είχε πάει στη Φιλαδέλφεια το 1982 που είχε έρθει ο συγχωρεμένος.
    Αν έχει πάει ζήτα του το απόκομμα.
    Αν δεν έχει πάει πείραξέ τον.

    Χρόνια πολλά κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή